fbpx

Handels­betingelser

Generelle oplysninger

Juridisk navn: Guldsmed Nanna Schou ApS
CVR-nr. 32282989
Adresse: Gl. Mønt 37, 1117 København K
Mailadresse: info@nannaschou.dk
Telefonnummer:+45 20 11 83 49

Bestilling

Hvis du har spørgsmål om brugen af, materialer til eller størrelsen på smykket; kontakt info@nannaschou.dk.

Alle aftaler indgås på dansk eller engelsk. Når du har udfyldt en bestilling, vil mit system automatisk sende dig en e-mail, med en ordrebekræftelse, som viser, hvilke produkter du har købt.

Priser

Alle oplyste priser er inklusiv dansk moms (25 %) og i danske kroner, hvor intet andet er nævnt. Priserne er dagspriser og kan uden varsel ændres.

For varer fremstillet på særbestilling forbeholder jeg mig retten til, at fratrække visse udgifter i tilfælde af ombytning eller returnering.

Betaling

På nannaschou.dk kan der betales med:

  • Dankort, Visa/Dankort.
  • Mobilepay
  • MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, JCB og American Express.

Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra Guldsmed Nanna Schou ApS. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Guldsmed Nanna Schou ApS gemmer ikke kreditkortoplysninger.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb, du har indbetalt til mig, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Jeg refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger senest 14 dage fra den dag, hvor jeg har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. (Gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som jeg tilbyder)

Jeg tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre andet er aftalt.

Jeg kan tilbageholde betalingen, indtil jeg har modtaget varen, medmindre du sender dokumentation for at have returneret den.

Bemærk: Jeg modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. Pakken skal sendes direkte til Guldsmed Nanna Schou ApS. Pakker sendt til diverse udleveringssteder bliver ikke afhentet.

Forbehold

Jeg forbeholder mig ret til at afvise en ordre med ukorrekte personoplysninger.

Alt billedmateriale og tekst må kun anvendes til internt brug og må ikke gengives eller mangfoldiggøres ifølge gældende dansk lov om ophavsret.

Klage

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@nannaschou.dk. Hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg.

www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her http://ec.europa.eu/odr

Handelsbetingelserne er senest opdateret 21.10.2020

©Guldsmed Nanna Schou
Gl. Mønt 37, 1117 Kbh.K
Email: info@nannaschou.dk
Tel: +45 20 11 83 49

 

LEVERINGS­BETINGELSER, FORTRYDELSES­RET & RETUNERING

Levering

Alle smykker hos Guldsmed Nanna Schou ApS er produceret i hånden og kan derfor variere en smule fra produktfotos.

Levering er gratis i alle lande inden for EU. Alle varer leveres i æske med logo.

Da alle smykker hos Guldsmed Nanna Schou ApS er unikke og produceret på værkstedet i København, kan der forekomme leveringstid på op til 4 uger. Dog gør jeg mit bedste for at få dit smykke afsted til dig indenfor 10-14 dage. Hvis du skal bruge smykket før, er du velkommen til at ringe på +45 20118349 eller skrive på info@nannaschou.dk

Flere forsendelser pr. ordre kan forekomme, men det vil ikke give yderligere omkostninger for dig som kunde. Hvis varen er forsinket, vil du få besked per e-mail. Dette kræver dog, at du har oplyst din e-mailadresse.

Jeg benytter Post Nord (track and trace) eller FedEx til mine leveringer, på baggrund af deres leveringshastighed og troværdighed. Jeg sender kun til lande udenfor EU efter aftale.

Når du har bestilt din ordre, vil du modtage en bekræftelsesmail. Når din ordre er bekræftet og sendt afsted, modtager du en e-mail med et trackingnummer.

Fortrydelsesret

Du har som forbruger altid 14 dages fortrydelsesret, når du handler på nannaschou.dk. Fortrydelsesretten bortfalder, hvis du ønsker gravering på varen.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give mig besked, hvis du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@nannaschou.dk

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give mig besked.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til mig uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt mig, at du ønsker at fortryde dit køb.

Returadresse

Guldsmed Nanna Schou ApS

Gammel Mønt 37

1117 København K.

Mærk pakken ”RETURVARE”

Underret Guldsmed Nanna Schou ApS via e-mail, inden du returnerer varen.

Vær opmærksom på, at returforsendelsen er din udgift og dit ansvar, og at den skal sendes som track and trace.

Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at få alle pengene retur, anbefales det at varen returneres i original emballage.

Varer undtaget fortrydelsesretten:
Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller som har fået et tydeligt personligt præg, f.eks. med gravering eller ændring af størrelse.

Varens stand, når du sender den retur:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter jeg den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Reklamationsret

Købelovens mangelsregler gælder for varekøb.

Når du handler hos mig som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret eller ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid”, efter at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer jeg dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk at få en kvittering for afsendelse, så jeg kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal det indleveres i butikken eller sendes til:

Guldsmed Nanna Schou ApS
Gl. Mønt 37
1117 København K

Mærk pakken “REKLAMATION”.

OBS: Kontakt mig nden pakken afsendes.

Varen skal sendes sammen med en angivelse af følgende: En præcis beskrivelse af hvor og hvad fejlen er og eventuelt hvordan den er opstået.

Bemærk: Jeg modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller andet. Pakken skal sendes direkte til Guldsmed Nanna Schou ApS. Pakker sendt til diverse udleveringssteder bliver ikke afhentet. Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse.

Jeg sender en mail, når en kunde fortryder eller reklamerer. Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en e-mail, når jeg har modtaget varen. I e-mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Risiko v. forsendelse

Guldsmed Nanna Schou bærer risikoen under forsendelsen frem til kunden og erstatter varen, hvis den undervejs bliver beskadiget, stjålet eller lignende.

Hvis adresseoplysningerne er ufuldstændige eller med fejl (f.eks. at en del af navn, gadenummer eller etage mangler), eller hvis forsendelsen ikke er afhentet på posthus inden henliggelsesfristens udløb og derfor skal genfremsendes, skal forsendelsesomkostningerne på ny betales af kunden.

Klagemuligheder

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@nannaschou.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-Kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.